Säger hej

Hej jag jobbar på hemtentan :)
Jag känner att jag svarar på frågorna men det är inte tillräckligt... Det är ju en B-kurs så jag måste pressa ut allt jag kommer på!
Har dock lite svårt att koncentrera mig... Jag har fått ett hedersfyllt uppdrag som jag tänker på typ hela tiden.
Ska hjälpa en tjej att komma igång med träning och äta bra,hitta en sund och hållbar livsstil.
Jag är supertaggad :D

Mamma ringde nyss och frågade om jag hade ätit något idag.
Frukost,mellanmål och lunch svarade jag.
-Ja vad bra,du kan ju det där du...
Själv äter hon bara frukost.. till frukost lunch och middag. En frukostälskare av rang alltså.

Gårdagens motion: 15 min orbi,gym-ben,15 min cykling.

------------
Nu har jag gjort något som jag inte gjort på mycket länge...
Färgat håret på mig själv! Var typ 5-6 år sedan jag gjorde det själv senast.
Det gick helt klart över förväntan,är jättenöjd!
Är glad att jag ska klippa och färga igen om 3 veckor så jag kommer vara fräsch jääääätttelänge nu känns det som :)

Kommentarer
Postat av: C.

Jag kan motvilligt erkänna att jag också satt klistrad framför de sista säsongerna av BB. Och jag har fortfarande inte helt släppt hoppet om en ny säsong ;)

2009-03-25 @ 23:21:48
URL: http://kristider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0