Överskridit budget...

Pengarna rullade in i onsdags och igår överskred jag min minimala budget.
200 kr alltså. Ett linne,en tidning och Ben and jerrys glass så var det klart. Nu finns det inga utrymmen för "utsvävningar" den här månaden haha. Varför är jag så fattig? Jo jag måste spara pengar till hyran i juni. Kommer kunna spara 1000 kr den här månaden men det är gymkortet på 900 spänn som spökar. Och att jag spara till hälften av HPB-avgiften (360 spänn).
Annars fint. Nästa månad blir rena rama lyxlivet. Hoppas på ett påskägg med massa pengar i. Massa massa.

Fredag:
-Gick upp 06.30 och filade på hemtentan.
-Lämnade in hemtentan och fick djup ångest.
-Hoppade av min extrakurs
-Gymmade
-Åt mat och vilade på soffan
- Duschade och gick hem till putte.
-Putte skämde bort mig med en trerättrs på Cinque! Jag sa verkligen ifrån men han insisterade. Det var grymt gott!

Lördag:

-Gick upp 09.40 och åt frukost.
-Kl 11 hämtade mamma mig och vi gick på stan i 4 timmar och käkade lunch på Lotus,fick ett armband och bikini av mamma!
- Kom hem somnade på soffan,2 timmar susade jag sött.
-Gick till Hemköp och köpte Cookie dough.
-Gjorde varma mackor i Puttes mackgrill.
-Åt mackorna till Robinson.
-Såg älskade "Biggest loser" och en psykologisk thriller jag inte minns namnet på.

Söndag:

-Vaknade vid 11 när mormor ringde och väckte mig.
- Åt frukost och blonderade Putte.
-Solade
-Gick hem och åt mellanmål
-Drog till gymmet och sprang 6.7 km på löpbandet.
-Lagade mat.
NU: Dusch.
Ikväll: Putte kommer hit och ser Wipeout och sanningens ögonblick med mig! Kanske lite mer cookie dough...


Hade som ni förstår var Tvn på under Earth hour. Men vem hade inte det? Själv är jag mycket noga med elen och det händer aldrig att tv:n eller en lampa står på i onödan alla årets dagar. Kikade på huset mittemot puttes och där var en lampa tänd i 10 av 33 fönster under earth hour. Ganska dåligt.

Kommentarer
Postat av: emmy

Jag ska också hoppa av kursen, riktigt lam är den. Gick du till honom eller körde du per mail?

2009-03-29 @ 20:47:05
URL: http://pemmylina.blogg.se/
Postat av: emmy

Va, jo, jag är nöjd med tanke på att jag inte pressade mig alls utan sprang i mitt lugna tempo rakt igenom. Då kan man inte klaga. :)

2009-03-29 @ 21:31:58
URL: http://pemmylina.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

på 3 dagar!? fy fan va bra jobbat!

den här va inte rolig alltså.



japp, nya kursen börjar på tisdag.

och bra du påminde, ska bli kul att jobba ihop.



KRAM

2009-03-29 @ 22:55:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja! Måndag eller tisdag nästa vecka? Den här veckan är lite körig!

Vi måste ses innan bali

2009-03-30 @ 20:03:37
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0