Nu smiter jag undan igen....

Nej det blir inget friskis och svettis kort(IGEN). Jag har inte råd. Jag måste ha simkort i sommar(och friskiskortet skulle gå ut den 30/6 och bara simning räcker inte för mig under sommaren) och då blir det en kostnad på 1500 kr för 3 månader friskis och 4 månader bad/gym vs 900 kr för 4 månader gym och bad. Det kanske låter pyttigt men det är otroliga pengar för mig.


Mormor har köpt ett restaurangchansen häfte enbart för konditorirabatterna så nu har jag länsat häftet med kanonpriser på Sakura sushi,Lotus,Sahflors skafferi, Goa och Choklateriet!  Lunch för två personer för 70 kr är vad jag kallar studentpris :)

Nu: Sanningens ögonblick
----
Vilken jävla brud! Tycker att hennes mamma är en dålig förebild för att hon är för snäll och är besviken på sina föräldrar för att de haft för dåliga kontakter i en viss bransch och att de inte rest och bott i olika länder under hennes uppväxt! Här snackar vi en bortskämd.puckad flicka i en glasbubbla.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det ÄR ganska mycket pengar tycker jag med. Om man har dem att strö om kring sig kanske det inte är det, men överlag känns det som mycket pengar faktiskt.



OCH HERRE GUD vilken bortskämd unge ... jag kan bli lite sur för att mina föräldrar aldrig varit drivande och velat att jag ska sysselsätta mig med saker (läs: hobbys) men lixom ... :P shit.

2009-03-16 @ 08:30:54
URL: http://inallhonesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0