Mysig treårsdag!

Igår käkade och drack vi gott på Akropolis.

Jag åt:
-Friterade bläckfiskringar med tzatziki
-Grillat helstekta lamm ytterfiléer, servas med gräddbaserad vitlökssås
-Baklava med vaniljglass och vispgrädde.
1.5 glas rött till de :)

Yummie! När det kommer till restaurangbesök tänker jag aldrig ta det som är "nyttigast" bara för att. Mat är njutningsfyllt och man borde alltid äta det man tycker om och är sugen på när man betalar mycket pengar för maten. Men jag tar ju hand om mig själv i övrigt med kost och motion så jag väljer alltid det jag vill ha :)

När vi kom hem till Putte för att slussa vidare Lillbabs(vi skulle sova hos mig) hade hon satt i sig ca 100 gram Mintkrokant och några bitar av en fyra dagar gammal pizza! Vi blev ganska oroliga kan jag säga. Vi kollade upp hur mycket choklad som var gifitgt och Lb hade fått i sig ca hälften av vad som är giftigt så det var ju bra. Hon flåsade och såg ledsen ut,gick runt och vilade ingenting.
Men kl 8 imorse fick hon "release" ute och efter det sov hon som en stock.


Idag "skolkar" jag.... Dumt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad läskigt att hon åt choklad! Tur att det gick bra. Har för mig att det är ganska olika hur de tål det.

2009-03-12 @ 14:23:13
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: Carro

MEN HERRE ROSA GUD, sluta läs då? För övrigt skriver jag ju rätt mkt mer än bara det du drog upp :P Medan ditt Linda-inlägg skiljde sig rätt mkt från det andra du bloggar om, därför kommenterade jag.

2009-03-12 @ 19:52:13
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Carro

Nämen oj då, här verkade man minsann sur. Rosa bubbla ja, passar ju bra med bloggens namn då :)



ps, för övrigt handlar din blogg mestadels om träning och inspiration med googlebilder till sommaren, så nej - jag fattar inte din header då den inte direkt stämmer in på din blogg min åsikt, det gör dock mitt bloggnamn ;)

2009-03-12 @ 21:11:15
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Carro, sluta läs hennes blogg då? Mycket av Lis tid går till träning och hälsa. Hon läser till hälsopedagog och tycker det är intressant.

Men du vill ju bara tjavsa och vara dryg.

2009-03-14 @ 08:57:52
Postat av: Carro

Kära Hanna, jag svarade på en kommentar Li skrev i min blogg.

2009-03-14 @ 18:46:06
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0