Mysfredag

Min fredagskväll har spenderats på soffan. Ensam. Ingen kramsjuk pojkvän och ingen mensande hund.
Ganska skönt faktiskt.
Har lyckats undvika skålen med choklad som står på bordet,sparar mig till morgondagen. Jag har faktiskt inte ens våga flyttta på skålen,jag kommer åka dit.

Imorgon ska jag till Valbo med mormor och jag skulle få köra. Spännande. Ser ni en liten rubinfärgad Ford Ka imorgon så är det jag... jag har inte kört bil på flera veckor. Och den pinsammaste sanningen: Jag har inte kört på motorväg sen innan jag tog körtkort,alltså 8 månader sedan sist. EH.

Hur fattig är man inte när man tycker att det är lyxigt att ha is i sitt vattenglas? Antingen jävligt fattig eller otroligt lätt att ha att göra med. Jag är båda.

Gårdagens motion: Cykling 10 min,gym-överkropp.
MAMMA-Jag saknar min stegräknare. Hitta min gamla eller köp en ny,NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0