Låt mig sova för fan

Försöker vila lite middag såhär på eftermiddagen... Men då passar både mamma och pappa på att ringa de 45 minuterna jag vill blunda.
Antar att båda skulle berätta att lillebror klarade sin uppkörning. Han har dock teorin kvar som han har gjort ett X antal gånger.
Han var så jäkla kaxig förra våren och sa att han skulle ta körkort före mig. Som tur är har jag haft mitt i 8 månader nu,hade nog skämts lite om min två år yngre lillebror tagit före mig...

Hemtentan går långsamt framåt...


Gårdagens motion:
35 min orbi+ 5.6 km jogging.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hello... skrev precis ett inlägg på bloggen, delvis om dig :P Kom nu ihåg att du inte ska vara så elak och därmed inte se ner på mig och min misslyckade träning :P

2009-03-23 @ 16:37:18
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Carro

Ska jag godkänna din kommentar? Hm.. ja mailkontakt kanske skulle funka.. hmpf.. beror väl på hur man ska "lägga upp" de hela.. jag har ju 1 - en del kilon att gå ner, och 2 - massa saker att ta itu med.. försöker verkligen om du inte har någon ork med mig.. :p men om du har nån bra idé hur "vi" ska börja så får du gärna säga den :P

2009-03-23 @ 17:15:57
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har en idé.. om du har msn så kan du väl skicka den adressen? Den är kanske samma som din hotmail? Det är däremot inte min men ja, iaf så är min idé att jag i morgon kan skriva en form av lista, så du får lite koll och sen kan vi ju utgå från den när förbättringar ska göras, iaf gällande mat, typ. Sen kanske du har koll på hur jag ska börja träna och vad, för att komma igång liksom..

2009-03-23 @ 17:31:01
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0