Jag skulle ha frågat...

Idag är det städning och tvätt som gäller. Det är mysigt att ha det rent ;)

Idag har det varit tre sotare i min lägenhet. Lill-babs har fortfarande inte riktigt blivit van med sitt andra hem och hon skällde på sotarna(helt crazy hon brukar muffa på folk men nästan aldrig skälla),jag fick hålla i henne någon minut sen hälsade hon och charmade de tre...Två av sotarna blev klara på 1 minut i badrummet medans den tredje höll på i köket.
Vi pratade Shar-pei,träning och hälsopedagogiska programmet.
Men nu är jag liter sur på mig själv... Skulle ha frågat varför de har den där lilla löjliga mössan på sig! Är det någon som vet?
Madde trodde att det var för att de inte skulle få sot i håret...
De höll ju inte på i en skorsten direkt utan diskade fläkten ovanför spisen... Och den underliga formen! Som en kort ihopplattad kockmössa.

Kommentarer
Postat av: emmy

Senast hade han tydligen haft en föreläsning bara, dom hade glömt bort seminariet... så de skulle ta det på torsdag istället.

Funderar dock på att hoppa av. Orkar inte med en så seg kurs... :P

2009-03-10 @ 16:01:19
URL: http://pemmylina.blogg.se/
Postat av: madelene

Jag tror att det är för att de inte ska få sot i håret... :)

2009-03-10 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0