Ge mig kreativitet!!!!!

Fan vad jag segar... Jag kan ju svaren på hemtentan men hittills har jag inte lyckats få ner det på papper.
Jag är så less på mig själv.

Idag har jag tränat och snart kommer Putte hit,vi ska äta tacos!
Det är väldigt bra mellan oss och jag ser ljust på framtiden! :)

Fattiglappens linsoppa:

2 portioner
-4 dl vatten
-Grönsaksbuljong
-1 förpackning passerade tomater
- 1.5 dl röda linser
-1 riven morot
-Kryddor
Koka upp vattnet och lös upp buljongen. Ha i de passerade tomaterna,linserna och morötterna.
Låt puttra tills linserna har önskad konsistens. Krydda(jag använde chilipulver)!



Gårdagens motion: 15 min orbi,gym-överkropp.

Kommentarer
Postat av: Stina

Linssoppan såg väldans god ut !!!

Måste provas :D

2009-03-22 @ 21:49:04
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0