Fredag

Idag har jag varit på informationsmöte angående höstens kurser... Nu blir det massa pedagogik igen. Men det bli ju praktik också,ska bli kul! Det är så sjukt mycket kurser jag vill läsa på så lite tid... Blir nog minst ett år av fristående kurser när jag är färdigutbildad om ett år (!).

Sen var jag på gymmet,sprang så benen glödde,sjukt skönt. Synd att man inte får springa längre än 30 minuter på löpbandet.. men jag brukar fuska lite och ta några extra minuter på "nedvarvningsknappen" hehe.

Dagens lunch

-Morötter,potatis och champinjoner i ugn (lite för mycket som vanligt)
-Stekt alaska pollock
-Gul paprika (det godaste som finns,när vi hade fruktstund på lekis hade jag jag alltid en gul paprika)
-Keso,riven gurka och vitlök. Förstår mig inte på människor som äter keso som mellanmål eller efterätt,USCH.


Nu: Dusch
Sen: Valbo med putte
Ikväll: Mys med putte,Bedtime stories och Biggest loser!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för upplysningen Li. När hade du tänkt att man skulle ta bort stygnen? Det var redan svårt att ta bort efter närmare en vecka, då stygnen fastnat i huden, menar du då att jag skulle väntat längre?

2009-03-20 @ 17:09:02
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Carro

Aha, och hur tror du då att ärret hade sett ut? Om det fastnat ännu mer i huden, vilket det skulle gjort. Det skulle blivit ett helvete.



Märker jag att detta inte blir bättre, så får jag kontakta hon som gjorde ingreppet. Stygnen togs bort med ordentligt verktyg, jag har skött det precis som det ska. Stort och stort, blekna behöver det göra ja.

2009-03-20 @ 18:16:45
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Carro

Well, dom skulle skicka en tid - det har dom fortfarande inte gjort. Jag vet inte, en vecka / två veckor - ingen aning, men när stygn börjat fastna i huden säger det väl sig själv att dom måste bort?

2009-03-20 @ 18:36:09
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: carro

jag har ingen kommentar från dig som inte är godkänd.

2009-03-21 @ 16:30:15
Postat av: carro

öhm okej? de där har jag inget minne av.. jag godkänner ju alla kommentarer utom spamm, reklam.

2009-03-21 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0