Sugen...

När skattepengarna(var fan är ni?!) kommer så tror jag att jag slår till...

Eller på någon annan,en fungerande kamera är ett måste.
Pappa frågade mig om jag skulle lämna tillbaka hans kamera imorgon.
-NEEEEJ! skrek jag reflexmässigt. Ska på ner till Expert och höra vad man ka n göra för min kamera...

Har ätit gott hos mormor där Mattias firade sin student. Han kommer från Delsbo men har gått på John Bauer i Gävle och har bott här under tiden. Vi var bara 6 pers och det kändes ganska sorgligt. Han var inte i centrum och syskonen Olsson (mormor,Mattias pappa och deras syster) pratade om totalt ointressanta saker och människor från hälsingland. När jag tog studenten var det 30-40 släktingar och vänner hos pappa och det fest,som det ska vara!

INGEN träning idag heller.... Men imorgon.

Nu: Fredagsmys med Lill-babs och vindruvor.

Föresten: Betyget B i Fysisk aktivitet B satt rätt fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0