Student

Senare ska jag på ett studentfirande. Mitt första faktiskt sedan mitt eget,det är 2 år sedan nu! Tiden bara springer iväg!
Gävles studenter måste haft det pissigaste vädret den senaste veckan,regn,moln,blåsigt och kallt.
Vi tog studenten på årets varmaste dag! När vi väntade på att komma in i aulan trängdes alla under trädens skugga där vi flåsade ikapp. Jag hade en sidenklänning som jag svettades sönder-fick byta till en ful Hm klänning på kvällen :(

8/6 2007 När jag går hemifrån på morgonen-när jag kommer hem på natten

Jag har inte tränat en enda gång denna vecka!!!!!! Måste komma iväg idag eller iallafall imorgon.


Idag fyller min bästis Theo 23 år,stort grattis! Han pluggar till gymnasielärare i Göteborg så vi ses inte så ofta... Skäms lite över att jag bara hälsat på honom 2 gånger på 4 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0