Städa

Städa städa varje fredag och så varje jul! Eller nåt.
Det var efterfest här igår... folket fick stå ute och vänta medans jag stuvade undan de värsta,måste ha rent och fräscht jämt,inte bara när jag får inplanerat besök.
Jag,Kicki,Line,Lotta,Niklas,Isak och Petter var hemma hos Pontus igår och käkade tacos och intog dryck.
Supertrevligt! Jag,kicki,Niklas,Lotta och Isak drog till Interpool och sedan efterfest hos mig som sagt... Alla utom Lotta sov kvar och nu har vi käkat burgare på MAX.
BILDER:





 


En kanonkväll <3

Nu ska jag städa och senare ska jag och LB till Film Gävleborg och fika!

Jobbar onsdag 14-22.. börjar bli lite orolig... vill inte ha CSN i hälarna...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också!!

2009-06-22 @ 22:45:17
URL: http://idaolsson.blogg.se/
Postat av: Niklas

Roliga bilder, kul var det också! =)

2009-06-23 @ 12:59:55
URL: http://salkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0