Sexdröm

Inatt har jag haft sex med Storstadspojken!
Han,jag,Blondinbella och en kompis till dom skulle ha gruppsex.
När de kom hem till mig (!) var kompisen så ful att han inte fick vara med. Blondinbella verkade inte särsklit intresserad och gick in i ett annat rum med kompisen och jag och Nils hade kanonbra sex!
HAHA.


Glad midsommar på er!
Årets mest överskattade högtid!
Nu: Bamsefrukost.
Sen: Kräftor och energidryck med Putte
Ikväll: Jobba 22-07

Fick så fina muggar i "midsommar present" av mamma! Jag var lite ledsen att jag hade glömt att önska mig muggar med öron när jag fyllde men nu fick jag jättefina =)


Gårdagens motion: 22 min cykling,gym

Kommentarer
Postat av: Anonym

men urk.. hahaha!!



oppas du har sovit gott efter nattens arbete. ja inte sexakten då. men du, jäkla snyggt bildregn du har fått. i like!



KRAM

2009-06-20 @ 14:54:40
Postat av: ..:Sarah:..

men urk.. hahaha!!



oppas du har sovit gott efter nattens arbete. ja inte sexakten då. men du, jäkla snyggt bildregn du har fått. i like!



KRAM

2009-06-20 @ 14:54:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0