PedofiLI

Jag och min kusin Emelie sitter hos mormor och diskuterar bloggar.
Mormor- Vad är en blogg för något?
Li- En dagbok på internet.
Mormor- Ni håller väl inte på med pedofiler och så?
Lägger upp naken bilder på er själva?

Jo mormor,pedofiler håller jag på med....

Föresten! Omvårdnad ringde igen,jag blev erbjuden jobb på Hilleborg(äldreboende),ett vikariat på 3 veckor med möjlighet på timmar före och efter.
Det betyder att jag kan klämma pengar från CSN och jag kan sitta extravak också =)
Allt löser sig! Woho.

Kommentarer
Postat av: Carro

men ÅH, jag visste att du skrev något om att din dalmatintröja var på rea, jag betalade nypris för min 199 kronor, va fan? :s

2009-06-10 @ 21:04:37
Postat av: Stina

Jösses så svårt .. . men måste nästan klämma å känna lite : )

2009-06-11 @ 00:03:38
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0