På benen

Nu är jag på benen igen! Somnade framför The city(hur TÖNTIG är inte Whitney och hur ful är Jay?!) fastän jag inte skulle sova. Körde bil 19 timmar efter sista slurken vin. Huvudet var klart men kroppen var trött.
Såg hur mitt körkort försvann. Men nej,jag körde säkert och fint,inga poliser ute.

Imorgon går jag introduktion på äldreboendet Hilleborg(ca 7 km hemifrån) 07-16,tur att jag har bil just nu,blir lite jobbigt att cykla så långt så tidigt på morgonen! Men när jag får schema blir det busskort,bussarna går varje kvart! När jag går eftermiddag kommer jag nog att cykla.
Lill-babs har blivit inkvarterad hos sin gammelmormor(min mormor),hon tycker om att vara där. Men hon trivs hos sin farmor&farfar,mormor&morbror och även hos morfar. Skönt att hon trivs hos andra och att andra trivs med henne.

Lägger upp bilderna från festen imorgon,har inga batterier.
Ska även hämta lite grejer hos Putte,har massa saker kvar där... Passar nog på att åka till Ica Maxi eller Willys också! Sån otrolig lyx med bil :D

Du: Du sån är en sån jävla loser. Jag slösar så mycket energi på att snacka skit om dig. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0