On my way to work

Ikväll jobbar jag 14-22 och imorgon 22-07 :)
Skönt att vara inplanerad... Igår ringde de 14.30 för att tjejen som skulle jobba var sen.
Jag hade inte ätit,hade precis tränat (svettig) och hade Lill-babs. Hur ska jag göra allt så snabbt som möjligt?
Det går inte och jag måste tacka nej till jobb.
Hela förra sommaren ringde de kl 12 och jag skulle börja 22 och det är utmärkt!

Imorgon börjar sommarkursen! Det blir nog bra... 6 lektioner på 10 veckor och Sanna(som jag skrev A-uppsats med) ska också läsa den! KUL.


Gårdagens motion: 30 cykling,gym,2.5 km jogging.
Nu blir det gym en gång i veckan framöver istället för två... Ska simma en gång,kondition två gånger. Nu ska flåset bli bra!
Men jag måste ju säga att jag har fått grym kondition för att vara jag. Förut kunde jag inte springa mer än 200 meter i sträck,det kändes som att en elefant satt på bröstet då. Nu springer jag 5 km enkelt, utan elefanter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0