Little red

Jag är röd både i håret och i ansiktet ;)
Jag och Madde har haft en helt underbar dag ute i Vårvik med hundarna!
Det blåste svala sköna vindar så man kände inte hur mycket solen tog!
Bilder brutalt snodda av Madde:
Inte beredd!





Nu ska jag ner till B-skogen och gå på friskis jympa!

Föresten: En annan avdelning hade efterfrågat mig och undrat om jag inte kunde vara undersköterska där under ett pass! Ganska sjukt då jag inte är undersköterska. Men min chef sa att jag minsann pluggar till hälsopedagog och att jag jobbar på 112 k! Därmed basta! Hahaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag har så ont på ryggen! Helt sjuuukt :( AJAJAJ. Men underbar dag! Tack så jättemycket för snacksen!

2009-06-25 @ 20:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0