För det är jag värd!

Shoppat lite igen... Men det är jag värd! Jag har fått jobb,ett jobb som kräver jobbkläder-alltså kan man ha lite extra snygga kläder på fritiden ;)
(Ignorera mitt nyduschade fejs)

Klänning från Åhlens. Har spanat på den hur länge som helst och nu var det rea!

I Everflo´s gamla butiker har JC grym utförsäljning, GÅ DIT!

50 spänn!!!! Köpte dem på barnavdelningen storlek 160... Jeans för en 12 åring alltså. Fast det säger mer om att 12åringarna blir allt större än om lilla mig tycker jag :P
25 spänn!


Jag är så kåt på dragkedjor!!!! Klänning från Vero Moda.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Randiga klänningen och jeansen var skitsnygga..!

50 pix för ett par jeans är ju överkomligt..

2009-06-11 @ 21:27:07
URL: http://salkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0