Erbjuden jobb!!!!

Inatt har jag jobbat 22-07. Somnade ganska på störrt och vaknade av att telefonen ringde.
Gissa vilka de va?!?! Ja ett samtal jag väntat på i 2.5 månader,det var Barbro på Omvårdnad som ringde för att säga att det finns ett jobb till mig som jag får veta mer om imorgon när vi träffas!!!
JAG HAR ETT SOMMARJOBB. Tackar och bockar. Något sent och mycket grubblerier och tårar senare men jag kan inte hålla en grudge.
Nu är det frågan om jag ska hoppa av sommarkursen... Hade ju ställt in mig på att få ca 16.000 under juni månad ink skattepengarna... Nu blir det alltså bara en femtedel av pengarna om jag hoppar av kursen Jag hade planerat att spara pengar,shoppa lite och köpa en kamera...
 Inte behöver jag väl betala tillbaka om jag hoppar av kursen strax efter utbetalning??
Ska fråga Theo,han är expert på CSN-frågor :P


Orkar inte träna idag... tredje träningsfria dagen på rad :(

Nu: Frukost
Kanske: Valbo Köpis med Putte
Sen: Mat hos mormor

Kommentarer
Postat av: mj

finb blogg :)

kommenetra gärna min senaste dresscode ! tack <3

2009-06-10 @ 12:41:30
URL: http://danceholic.blogg.se/
Postat av: Sarah

Grattsi! Själv ska jag försöka ta mig till skolan, eller arbetsförmedlingen idag. suck :P

2009-06-10 @ 12:42:32
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh, shit vad svårt ! Tycker ju att du är grymt snygg i ditt röda hår i alla fall : )

Sen beror det ju lite på hur mkt svängrum man får ; )

2009-06-10 @ 14:50:14
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0