Uppsala med Kicki

I måndags åkte jag och Kicki lite spontant till Uppsala! Vi strosade runt i 5 timmar och åt gott kinakäk.

Kickan! Moi med konstig frisyr.
Jag åt supergoda japanska fyra små rätter,kickan körde vanliga kinesiska!
 Och lite friterad banan och glass på det så var vi två glada tjejer :D
Vädret var underbart och allt var på topp,förutom att plånboken var tom... Lyckades ändå shoppa TRE plagg för 238 spänn,jag fyndar ju som en gudinna. Jeans och linne syns här i bild:

På kvällen gick vi hem till Kickis bror och var barnvakt åt hans son så föräldrarna kunde gå på Harry potter.
Han sov som en stock hela kvällen och vi åt jordgubbar,drack te och så Da vinci koden.
Vi fick även lite dramatik när kicki blev inlåst på toan! Paniken kom smygande inne på den yttepytte lilla toaletten och även utanför där jag stod med en gaffel i låset! Efter 10 min kom hon dock ut,hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0