Svamp

Nu ska jag ut i regnet och leta svamp och plocka blåbär med mamma och Lillbabs! Ska träna LB i att leta kantareller... Vi får se hur det går,jag har inte höga förhoppningar ;)

Igår blev jag bjuden på mat hos Kickis familj,hemmagjorda hamburgare,sååå gott! Dock var jag pucko och tog den råa löken med händerna så nu luktar jag sunk! Och gissa vad jag hittade i gräsmattan?! TVÅ fyrklövrar!!!!!
På kvällen hade jag en söt kille i min soffa som drack en kopp kaffe med mig och vi såg Wedding crashers tillsammans. Ja vilket erkännande va?! Imponerad av mig själv! Dags att gå vidare. Inte på det viset men jag måste lägga känslorna åt sidan och tänka på mig själv nu. Den här låten är precis ALLT jag känner just nu!!
Lite töntig men vartenda jävla ord stämmer!

Bloggar ikväll! Då blir det bilder ;)
Förhoppningsvis kan jag träna ikväll för nu var det länge sedan... Jag älskar ju att träna! :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Jag ska OXÅ plocka svamp idag!! :)

Kram!!

2009-07-25 @ 13:35:48
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

.... men att jag förstår! :S

hoppas ditt hjärta läker snabbt.

2009-07-25 @ 13:38:21
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0