Sommarkväll

I onsdags var det sommarkväll och HUNKEN Markus Fagervall skulle spela så det klart man var på plats.
FY satan en sådan sexig karl. Tajta jeans och randig tröja och jag är såld.
Fick ingen bra bild på honom dock....


Jag ser så sliten och ofixad ut... Hade visserligen jobbat 9 timmar,bara ätit frukt och havregrynsgröt och slängt mig in i duschen.
Söta småtjejer som hade fått Markoolios autograf i pannan!
Sen gick vi till Björn... Fattar inte varför vi kunde lika gärna gått till en uteservering tycker jag.
Kajsa/karin från jobbet joinade,jättekul!
Sliten som sagt?!
Björn har en iller som Kicki blev livrädd för,jag har haft sandekkorrar och är inte ett dugg rädd för gnagare så jag flyttade på den och jäklar vad de har skum "konsistens"! Som en orm,helt lelös den bara hängde i min hand...

Sen drog vi mot slick och vi tappade bort varandra på 5 minuter... Jättetrist men annars var det en mycket trevlig kväll!
Sommarkväll är ett mycket bra initiativ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0