Slö tjej

FÖRLÅT FÖR OERHÖRT TRIST BLOGGANDE!

Gud vad jag är slö...
Nu ska jag äta frukost och sen ska jag ner på stan en snabbis, sen TRÄNING.
Ikväll och framöver ska jag ha Lill-babs... det blir alldeles för sällan när jag jobbar så oregelbundet.. Och Putte får ju ta med henne till sitt jobb så det är ju enklare att han har henne!

Imorgon ska jag och Lotta ta med hundarna på hundcafé,ska bli mycket spännande... Speciellt med tanken på att LB vill hälsa på allt och alla och blir sur och morrig när hon har koppel vid hälsning...
Putte har rensat balkongen så nu kan bumbibjörnen sitta och spana!
Nyfrisserad är hon också... Hon har så sjukt mycket päls som hon tappar på sommaren så vi brukar hjälpa henne lite på traven... Men Putte tyckte att det var en bra idé att rensa lite på huvudet vilket resulterade i en mohawk,inte så snyggt tycker jag...


Har tandläkartid imorgon också... glömde att boka av den :(Jag har aldrig haft ett hål eller så men det skulle inte förvåna mig om jag har misskött mig...

Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha, hon var ju kanonsöt i nya frillan! :)

2009-07-10 @ 12:57:08
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh vilken goding :)

2009-07-14 @ 19:20:33
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0