Sista dagen!

Idag har jag min sista ledig dag! Jag jobbar visserligen aldrig 40 timmar i veckan men när man som jag jobbar på inringning är man alltid på spänn. Man planerar och funderar "ska jag ta det passet?" "om de ringer kan jag jobba idag... eller?" Det är ett evigt pysslande,jag behöver iallafall vara ledig,utan att de ringer eller att man väntar sig att de ska ringa.
Men nu har jag ett schema på Hilleborg och jag har bett sjukhuset att ringa mig efter den 9 augusti igen.

Nu ska jag iväg och gymma. Skulle egentligen gå på jympa ikväll men jag får ont i benhinnorna vid löpning och hopp :(
Så jävla tråkigt. Och orättvisst. Jag springer max 1 gång i veckan... och jympar 1 gång. SÅ SUGIGT.
Bara att vila från spring och hopp.
Appropå hopp är Kicki hemma från Norge och jag hoppas att hon vill hänga ikväll,då kan jag ju inte var på någon jympa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0