"Lurad"

Var helt säker på att SMHI visade stor sol idag men det är imorgon! Utanför mitt fönster regnar och åskar det! Känner mig lite lurad...
Har jobbat natten,sov jättegott trots tre sms och ett samtal. Ska jobba på Hilleborg på fredag! Kul att de tänkte på mig när det blev en lucka :) Jag som trodde att jag skulle bli arbetslös i sommar... 
Jobbade 43 timmar på sjukhuset i Juni och 14 timmar på Hilleborg,ganska mycket när man tror noll timmar!
Nu ska jag äta grött,simma,äta något sen sova igen! Vill det känner jag... jobbar ikväll 22-07!
Blev precis inbokad för söndag och måndag 14-22. Eh sommarkursen då?


Gårdagens motion
: 2 km jogging. Det gick inte mer. Gymmet var en jävla bastu och jag är svettig av naturen... det rann och brann överallt! Jag ville inte riskera uttorkning eller svimning på löpbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0