Jobbat färdigt...

Hemma efter nattens jobb,natten bara susade förbi,kollade på klockan 02.30 första gången och då hade ju halva natten försvunnit! Så fort har tiden aldrig gått...
Nu är jag ledig i 7 dagar!!!! Åh vad jag ska sova och ta hand om mig själv :)  Sa nej när de ringde och vill boka in mig... Funderade nästan på att höra vad det fanns för tider nästa vecka men jag sa NEJ. Känns bra!
 
Cyklade hem i spöregn... Förstår inte varför vuxna karlar i bilar tycker att de har företräde vid ett övergångsställe(när cyklisterna har grönt),såpass att de nästan rammar en liten tjej på cykel i storm?! Fattar inte. Är jobbet så kul?
Eftersom vädret är skit kan jag sov aoch mysa hela dagen imorgon... funderar nästan på att skita i att ställa klockan,åh sicken lyx!

SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0