Hundcafé i valbo

Jag idag:
 
Min älskade 50 kronors tröja från Gina tricot
Tights med dragkedja-Hm
Converse-Malayisa

Jag och Lotta har varit ute i Valbo på hundcafé med hundarna(såklart;)! Det var faktiskt supermysigt... De sprang lösa och nosade på varandra medans jag och Lotta fikade smaskigt hembakat.




Sen kom ägaren ut och höll på att garva ihjäl sig när jag sa att hunden heter Lill-babs för att hon är skrynklig och gillar karlar! Han började fota och 90 minuter senare ligger hennes foto på hemsidan! Haha.

 

Tror ni inte att jag hittade en fyrklöver idag då?! Nu har jag hittat 4 st på två veckor.... kanske dags att köpa en lott?!

Jobbar natt så nu måste jag powernappa!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser jättemysigt ut!

Är det nån idé att försöka prata med dig eller vill du inte? Känns bara som massa onödigt missförstånd!

2009-07-08 @ 23:50:10
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: Anthony Hughes

Who called my beautiful wee sweetheart "Lill Babs" Ugly ?



The person in question has obviously no idea what a real sophisticated lady looks like.



You see it takes a real gentelman to recognize a real lady. How do I know this ? Well, because "Lill Babs" told me so. And I believe her !



MVH

Anthony



2009-07-08 @ 23:59:14
URL: http://www.wagbums.se
Postat av: Bullen

letar du efter dom eller springer du bara på dom? (fyrklövrarna dvs) :)

2009-07-10 @ 14:55:11
Postat av: stina

Men jag vill ha!

Din hund är så söt så det är inte klokt.

och kolla kroppsspråket på henne, så charmig!

2009-07-13 @ 10:15:03
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0