Höga krav-Nej! From boys to men!

Just nu är alla killar skit. Verkligen. Kan inte ens tänka på att gå in i ett förhållande! Usch!
Men om det skulle komma någon har jag vissa krav... Inte särskilt höga vilket visar vilka pojkar jag har varit med.
Jag älskar att planera och ha koll och jag tror att jag medvetet har varit med killar som jag fått "hålla koll"på.

OBS Löst baserad på killar i min närhet.

Enkla KRAV(går inte att diskutera):
- Han ska äta tre gånger om dagen.
-Han ska borsta tänderna,två gånger om dagen,varje dag!!!!
-Han ska kunna tvätta,städa och diska
-Han ska träna... Iallafall 1 gång i veckan ;)
-Han ska tycka om att laga mat
-Han ska uppskatta min bakning
-Han ska inte ha legat med någon av sina tjejkompisar
-Han ska inte tycka att reggae är den bästa musikstilen
-Inte heller hardstyle
-Han ska inte tycka att katter är roligare än hundar
-Han ska inte avguda sina systrar,eller sin mamma.
-Han ska inte tycka att äta middag ensam med sina föräldrar hemma är mysigare än att äta på restaurang med mig!
- Han ska inte vara arbetslös men om han är det ska han inte tycka om det.
- Han ska inte ha bott hemma hos föräldrarna efter åldern 20.
- Han ska veta vad det är för datum... Varje dag!
- Han säger inte "vi kan ses ikväll" för att ringa på kvällen för att säga att han ska vara med en polare istället.
-Han svarar på sms inom 1 timme.
-Han tycker inte att han är duktig när han steker mamma scans köttbullar till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0