1 år!

För 365 dagar sedan jobbade jag natt. Jag sov i typ 2-3 timmar för jag var så nervös.
Jag hade en körlektion. Vi åkte till vägverket.
Jag körde iväg. Jag slapp köra på motorväg som jag fruktade så. Det gick bra även om jag var så nervös att jag nästan skakade. Efter en halvdan parkering sa damen i bilen att jag hade fått körkort.
Hon sa att jag skulle ta fler risker i trafiken. Tror att jag är den enda som fått höra det efter en uppkörning.
Idag har jag haft körkort i 1 år!!! Det går nog inte en dag utan att jag är tacksam för den rosa platslappen i plånboken,trots att jag inte har någon bil och att jag kör väldigt sällan. Jag trodde aldrig att jag skulle ta körkort... Men nu har jag det och jag är sjukt stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0