Vad hände?!

Var tog min dag vägen?! Jag gick upp 11.00(lite sent visserligen),var ut med LB,käkade frukost,tränade,lagade mat,var ut med LB,duschade och helt plötsligt var klockan 19.00!
Vad hände?

Nu har jag iallfall börjat läsa till kursen som snart slutar :P
Sjukt intressant med Motiverade samtal,jag suger åt mig som en svamp!

Ikväll:
Andra säsongen av Weeds.
Jag har sagt att jag bara sett några avsnitt av serien när den började gå på tv.... Bullshit. Jag har sett hela första säsongen och minst säsong två verkar det som.... vilken Tv-junkie jag är!

Föresten!
När bryter man vanligtvis nyårslöftet om att träna?
Januari? Mars? Maj?
NÄR?! Jag vill att alla människor ska må bra och trivas i sina kroppar men inte på mitt pyttepytte lilla gym.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

tror de är i mars de bryts.. !

2009-01-05 @ 21:50:28
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: emma

haha. jag tycker att det brukar lugna ner sig redan efter par veckor. Några kämpar på till februari och sedan är det väl som vanligt i slutet av månaden? :D

2009-01-06 @ 14:12:16
URL: http://pemmylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0