Uppdatering

Märk att jag varit dålig på att skriva om min träning... jag har inte slutat om ni trodde de!
Jag har inte haft stegräknaren på mig alls under jullovet och då kom jag av mig lite med skrivandet.
Jag fortsätter att träna 5 gånger i veckan,blandat stryketräning och kondition. Jag tränar ju för att det är kuul och skönt men jag måste skärpa mig lite och inse att det faktiskt är okej att träna 3 eller 4 gånger i veckan också... Tror att jag skulle få lite bättre resultat om jag vilade och/eller varierade träningen lite mer...
Skulle ju köpa friskiskort nu i Januari för att få lite mer variation men det kommer inte att gå. De 600 kronorna kommer jag behöva till annat... synd som satan.

I övrigt har jag slarvat med maten under ledigheten.... när jag går upp sent(jag älskar att sova) och äter frukost vid 12.00 så blir lunchen sen och middagen uteblir! Fy mig,inte bra när man tränar!
Annars har jag ätit MYCKET mer glass/chips/choklad än vanligt. Är jag sugen så käkar jag(och det är jag värd:)... kan ju ha ett litet samband men att jag inte ätit de där tredje målet mat...

Gårdagens motion: Härlig slappsöndag.
Åt friterade räkor och mintchoklad <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Friterade räkor <3

2009-01-12 @ 17:23:35
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: sanna

Åh friterade räkor!

Jag har frågestund i bloggen idag, så kika gärna in och ställ en fråga:)

2009-01-12 @ 18:39:17
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Stina

Man får svulla och unna sig ibland : )

å mintchoklad är mumma !

2009-01-12 @ 20:13:27
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0