Reunion

Mycket rolig kväll igår.
Massa snack om gamla minnen och hur vi ska skapa nya. Det blev sjukt mycket bilder då jag fick i uppgift att ta över 100 bilder... blev över 130 st!
Kvällen avslutades i bastun,03.30 fick jag skjuts hem!


1- Niklas,Davis,Pontus,David
2-Kvällens värdinna,Kicki och Anna
3- Hanna och Linda
Lotta,Sandra och Isak
Niklas,jag och Anna posar glatt.

Jag och Isak har känt varandra i 15 år! Gick i samma klass från lekis till studenten!

Jag gav Niklas en lugg :P
 
Sen pussades vi!


 


Blev ju lite samma lika eller hur?
Sen blev det bastubad! Av någon anledning så fotar någon mig i bikini och av någon jäkla anledning har jag en mycket underlig pose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0