Duktig tjej!

Gick på stan i två timmar utan att köpa något... jag provade kläder på Hm,JC,Bikbok.Cubus och Åhlens.
Var även in på Stadium,Indiska,Gina tricot och Carlings.
Och ändå köpte jag ingenting,duktig tjej!

Har vilat från träningen både igår och idag,kors i taket!
Var länge länge sedan jag inte tränade på två hela dagar...haha.

Idag öppnade Buddys på söder i vårat hus! Det har tidigare varit en sunkig pizzeria där men nu är det nytt och fräscht.
Premiäråt en kebabtallrik med ris. Helt ok,var säkert ett år sedan jag åt kebab!


Nya kursen? Åh vad spännande jag tycker att det ska bli. Fysisk aktivitet och hälsa B ska innehålla jympapass(vi ska "lära" oss att leda gruppträning),massage,ergonomi,idrottsskador och vi ska bli hälsoprofilsbedömare :) Ska bli så kul så kul.
Fast allt är grupparbete typ... synd som satan. Har köpt böcker för 600 kr också...

Kommentarer
Postat av: Stina

Oh, då vet jag vart ni bor : )



Ställer min fråga igen ; )

vart köpte ni dom svarta sittpuffarna ?

2009-01-19 @ 21:49:33
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

oooh va skoj de låter:)

2009-01-19 @ 22:08:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0