Tragiskt... inte särskilt magiskt

SÅ sjukt jobbigt att Håkan Hellström är på konserthuset ikväll och jag sitter hemma.
Tragiskt.
MEN man köper inte en konsertbiljett för 425 kr när man endast äger 900 kr. DET ÄR ALLT JAG ÄGER.
Det finns ingen sparkonto,det finns inget arv som väntar. Skulle jag få en oväntad utgift på 1000 spänn skulle jag behöva låna 100 kr av någon för jag har inte en krona över de 400 i plånboken och 500 på konot.
Fattig som få.

I LOVE YOU HÅKAN.
Vi ses igen.

Where the action is, augusti 2005
Peace&Love juli 2006



Kommentarer
Postat av: Stina

Lärde känna varandra för fyra år sedan .. började ses för ett år sen, blev ihop i slutet på april . . så vi har inte vart tillsammans särskilt länge : )

2009-02-20 @ 22:38:56
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0