Småprylar i vardagen.

Jag är dödstrött.
Min tisdag:
-Grupparbete 10-16
-Tränade,duschade och käkade på en 80 minuter.
-Ica Maxi med mormor och Putte
- Ikea med Putte
-Slötittat på 2 avsnitt Californication.

Fick smårpylar köpt till lägenheten iallafall... isbricka,vitlökspress,skärbräda,knivar,dl-mått,ugnsformar,kastruller och påslakan och tusen andra grejer man använder i vardagen... Och massa doftljus till min rökiga lägenhet... längtar efter att flytta in!
Självklart kommer jag sakna mitt w0w-freak till pojkvän men jag tror att det här kommer bli bra... vårat förhållande har redan fått ett kanonlyft av att vi vet om att vi ska bo isär.
Förutom ett rejält lyft i kärleken ser jag fram emot att det aldrig kommer finnas några pizzakartonger hemma hos mig,det kommer inte finnas kiss på hela toastolen och den som lägger snus någon annanstans än i papperskorgen åker ut med huvudet före!

Söndagens motion: -
Steg: -
Måndagens motion: -
Steg: -
Va fan?!

Kommentarer
Postat av: T

Ikea är inge vidare underhållande, körde en multivinkning idag på maxi men jag tror inte att du såg att det var jag! :D

2009-02-10 @ 22:36:17
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Stina

Å jag såg en röd tofs sen efter att T sagt att han sett dig :p

2009-02-10 @ 22:51:25
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: madelene

Kommer bli myspys... pizzakartongfritt, fantastiskt : = när ska du sova där för första gången?

2009-02-11 @ 10:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0