Ny friska tag

Förra veckan blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Pluggade för lite,blev förskyld,tränade 3 gånger och intog enorma mängder socker i form av glass och choklad.
Den här veckan ska det pluggas friskt,jag ska träna duktigt och jag ska hålla sockerkonsumtionen nere.
Dessutom ska jag flytta in i min lägenhet. Senast söndag ska jag tillbringa första natten tror jag...

Idag:
-Skola 13.15-15.00
- Ica maxi,veckohandla och köpa flyttkartonger!
-Träna? Hatar att träna på måndagar,gymmet har öppet 12-20 och det är alltid packat...
-Läsa och packa.

Idag tar jag bilen till skolan för första gången!!!!!!! Tycker det är så himla onödigt då det bara är 2 km dit men jag ska ha datorn med mig och så är det så jävla kallt...


------------ BILJÄVEL
Bilen startade inte... så fucking jävla irriterande. Som tur är var pappa i stan och kunde skjutsa mig.
Nu är kursen klar. Jag får det sämsta godkända betyget men jag är glad för det under omständigheterna! Ibland kan man bara inte göra bra ifrån sig.

Lill-babs har lyckats blivit dålig i magen. Vi vet inte varför men jag misstänker att mamma matat henne med något skumt i helgen.
Hon har nu inte ätit på ca 24 timmar men har fortfarande diarré,jag hatar att vara bajsvakt.
Jag har varit ut 4 ggr idag med start kl 03.15 och Putte har varit ut 7-8 ggr,i vanliga fall går vi ut 4-8 gånger per dag beroende på väder.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Veckohandling blir det här idag med!

2009-02-09 @ 12:12:38
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Stina

Stackars LB :(



men det va längesen jag länkade till dig : )

2009-02-09 @ 23:33:53
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Mi

Varför ska du flytta?

2009-02-10 @ 11:31:59
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/
Postat av: Mi

Oj, jag hittade svaret. Hoppas allt löser sig till det bästa för er båda.

2009-02-10 @ 11:37:04
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0