Kylskåpet utmanas

När jag var liten sa någon i min närhet(som jag söker mycket bekräftelse ifrån) att jag har taktkänsla som ett kylskåp.
Det har funnits med mig hela mitt liv. Givetvis har jag dålig taktkänsla men jag går liksom på det själv istället för att bara släppa loss.
Imorgon ska vi redovisa vårat gympapass. 11 låtar i medeltempo.
Jag leder en låt i puls ner/rörlighet och en magstyrka.
Sen leder vi alla på en skämslåt.
Det är svårt som fan och den här löjliga lilla grejen är helt klart min största utmaning på högskolan hittills!
Jag hade tänkt träna kondition idag men jag struntar i det och sparar alla min energi till att träna på mina låtar ikväll och passet imorgon!


Gårdagens motion: Gym-ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0