Flyttflyttflytt

Idag ska allt skruvas ihop och jag ska flytta matbordet och en byrå och hylla.
SÅn jäkla tur att jag har hjälp. Evigt tacksam. Putte har ställt upp hela tiden och det är ju helt fantastiskt.
Han är en väldigt fin människa.

Jag har fått lite flyttångest. Jag kom på att det här blir mitt femte boende i Gävle på fyra år!!! Helt galet egentligen... men det som känns är att jag har känt mig "hemma" på alla ställen jag bott på. Och då blir jag jävligt orolig att jag inte ska känna mig hemma i min nya lägenhet. Att jag ska få panik och känna mig ensam och rädd. Men NEJ.
Jag tror inte det. Jag tror att jag kommer växa och bli gladare.


NU: Gröt.
Nästa gång jag skriver är det i MIN lägenhet. Jag har fått en dongel av pappa som han betalat till i Oktober.
Hur bra är inte det?! Jättesnällt!

Kommentarer
Postat av: sanna

Det kommer nog bli bra i nya lägenheten :D snäll din pappa är som fixat mobilt bredband!

2009-02-15 @ 11:54:20
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Lycka till med allt söta :)

2009-02-15 @ 12:50:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0