Marängsviss!

Har tjatat om marängsviss i flera veckor och igår slog jag slag i saken och åt det,MUMS!
Så gott att jag ska avnjuta det ikväll också,ska göra chokladsås nu :)


Bild från tasteline


Är det bara jag som är allergisk mot Lars Winnerbäck?
Kan inte alls lyssna på honom,blir så irriterad. Den enda låten jag tål är "Elegi". När han sjunger med Melissa Horn eller Miss Li kan jag lyssna fram tills han börjar sjunga sen måste jag byta låt. Hatar verkligen honom.
Vet inte alls varför....

Kommentarer
Postat av: Ammi

Hej Li!



Tack själv för senast, både massagen och bion var ju underbart! Jag tänker på den där jäkla filmen varje dag, hur kan jag ha blivit så besatt?!

Åh va gott med marängswiss, Jag skulle göra det i förrgår men då hade en viss sambo käkat upp glassen.. Hmm..

2009-12-05 @ 18:21:04
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: stina

haha du.. sedan igår så är det många som inte är lika förtjust i honom längre. konserten var inte skitbra direkt om jag säger så. jag satt mest och gäspa och kollade å folk och fredrik satt å skratta åt mig för jag såg så uttråkad ut. nej fy fan vad överskattad han är. men på slutet kom han igång med några gamla låtar och just elegi var bäst på hela kvällen.

puss

2009-12-06 @ 16:00:02
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha !! ja men alla kan inte älska alla. jag älskar han fullkomligt nu. men jag tycker inte alls om flickorna ist, miss li och MH och dom där.



å stina, va?! de va ju den bäst akonserten på länge sägs de.. en kompis hade vart på 8 st och denna tog alla. :D



PUSS

2009-12-07 @ 11:47:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0