Bestäm dig Li!!!

Jag är envis och bestämd. Två av mina bästa egenskaper tycker jag.
Bestämmer jag mig för något så är det så,inget snack!
Säger jag att jag inte ska dricka alkohol på ett tag-så gör jag inte de.
Säger jag att jag inte ska äta socker-så gör jag inte de.
Säger jag att jag ska sluta dricka läsk-så gör jag det,har inte druckit ett glas läsk (har druckit i bål och grogg) sedan midsommar 2007.
Säger jag att jag ska träna regelbundet-så gör jag det,har gjort de i 2.5 år nu.
Bestämmer jag mig för att ta körkort-så gör jag de,även fast jag inte är en person som borde vara i trafiken.
VARFÖR kan jag inte bestämma mig för att ta tag i skolan?! Vad håller jag på med?
Varför fäller jag krokben för mig själv?! =( Ett halvår kvar och så gör jag så här!
Som om att jag använder min oro inför framtiden för att sabba för mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0