SOL

Solen skiner!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska hem till Kicki och sola nu :)
I eftermiddag ska jag köpa en ny mobiltelefon... smsade i ösregn och då fick jag vatten i högtalaren,hehe,den vill inte mer.
Jag har haft den i 3 år också och det är ju ganska länge för dagens mobiler:P Annat var det på nokia 3310-tiden! Mycket hållbar!


Gårdagens motion: 45 min svettig cykling+promenad


..................................
Jag har en ny mobiiiiil :) Den blänker och den är ROSA! Och det är en Nokia,good shit!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha 3310 är mobilernas mobil! Jag längtar till den dag min nuvarande går sönder så jag kan ta tillbaka den

2009-08-19 @ 12:13:19
URL: http://arn.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Den bästa mobil idén är ju en 3310 med sjysst kamera o mp3 o moderna grejor i en gammal mobil, skulle bli årets lur =D

2009-08-19 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0