Säger hejdå...

Ledig i två dagar nu!! Så skönt innan jag jobbar 27 timmar i helgen... Missar "valbofestivalen" pga helgens jobb :( Tråkigt men hoppas att det går fler tåg denna sommar!

Nu ska jag iväg och säga hejdå till Niklas. På torsdag åker han till USA. Det ska drickas vin men kroppen tackar nej till mer än 1 glas.
Köper powerking eller red bull.

(Jag har SNYGGA axlar :)
Linne- Hm (hade det på min 18årsfest...hehe. Ryggen är öppen med rosett)
Byxor- Ärvt av mamma
Plastiga smycken- Hm och kappahl
På fötterna- Nitsandalerna i bakgrunden


BYE.
UPDATE:
Såklart att det inte är hejdå.... Det är see you later!
Men det är jobbigt att säga ändå till en av sina bästa vänner.  Han lockar fram det allra mest kritiska och cyniska i mig,sKa jag vara snäll glad och tacksam i ett år nu?! ;)

Kommentarer
Postat av: stina

vilken snygging hörrudu! ;)

2009-08-04 @ 22:34:38
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0