No pics

Jag har lyckats igen. Bilderna har hamnat på kameran typ. Hur gör man då? Det brukar lösa sig men jag glömmer alltid hur jag gör...

Gårdagen var supertrevlig. Gårdsfest hos Niklas föräldrar! Massa korv och fri dryck. Niklas åker ju till USA för att plugga och jag tänkte inte gråta. Men när Daniel sjöng (gud vad duktig han är!) Leaving on a jetplane kunde jag inte låta bli...
Niklas är en av mina bästa vänner och jag kommer sakna honom massor. Men han kommer förhoppningsvis tillbaka. Med en ryggsäck full av sjuka upplevelser och nya intryck.
Jag var inte sååå full trots att det fanns en massa att dricka och uttryck som"om man inte rullar härifrån...". Men när jag satt mig på bussen... Usch då började det snurra rejält! Gick hem från stan trots att jag inte ens behövde byta buss. Sen kom jag på att cykeln stod på stan... Haha typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0