Lördag den 1 aug-Fest hos familjen Lundberg

Dagen för familjen Lundbergs "gårdsfest,Sofie hade fyllt år,Niklas hade fyllt år och nu är han i USA. Drickan var fri och det grilllades goa korvar.
Jag tog mig till Sätra för mat hos mamma och sen promenixade jag till stigslund!

Bror och Eken fick hjälpa till att laga käk...
För mamma har brytit handleden och det är inte så kul tycker hon...
;P
Lillebror Jens och hans Ronja.
haha mor och dotter!

1- David och hans pappa som ser ut som Hasse Aro!
2-Niklas
3-Ronja
4- Kolla Sofies gapskratt!
5- Niklas och jag
'
6-Folk
7-Jag och Ronja
8- Ronja,Anna,Daniel och David
9- Glad Niklas som nu är i U S and A.
10- Vild diskussion?

11- Haha så rolig bild! Vad gör du David?!
12- Min outfit(tubtopp,jeanschinos,nitbälte+converse) gick inte hem hos någon....
Mamma- Har du verkligen festkläder på dig?
Bror- Du ser ut som en tant...
Eken- Nja inte tant men lite väl 80-tal...
13- Daniel sjöng fint!
14- Det lyssnades och röktes...
15- På väg hem! typ 1 flaska vin och jag mådde som en klubbad säl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0