Nu är det vår!

Åh kanonväder igår,kanonväder idag,äntligen!
Idag ska jag och Lb hem till mamma i Sätra,där vi ska grilla och mysa.
Sen promenerar jag hem så jag får röra på min sockerstinna kropp...
Jag är en så dålig förebild. Jag vill inte vara sockertorsk. Det är inte jag,jag vill kunna stoppa mig själv.
Bara för att jag förbränner en del av det gör det inte okej,dåligt av mig.
Jag har bara en kropp och det jag stoppar i mig kan jag inte göra ogjort. Det blir en onödigt jakt,jag äter det här så får jag träna lite mer sen. Ond spiral!
Om 5 veckor ska jag visa mig i bikini och då vill jag inte ha en massa ursäkter.
Visst ger jag dubbelmoralen ett härligt ansikte? Ena dagen skriver jag  om att jag inte vill lägga av med sötsaker och nu att det är fel.
Det är en evig balansgång....


Gårdagens motion: 10 min cykling,gym-ben.

Kommentarer
Postat av: IDA

Måndag blir bra! Kan vi ses ganska tidigt, runt 13? Min syster fyller år tydligen, så jag måste hem i tid :P

2009-04-04 @ 13:31:43
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0