Lördagen

I lördags var min mamma värdinna för ett aloe vera party. Det blev goda snacks,vin och del testande av produkterna.
Jga och Madde åkte hem till Marcus och Camilla för att fortsätta festandet.
Bilderna är snodda av Madelene.
Jag springer till bussen i mina klackar... Därvav men otroligt fulla/plågade minen. Dessutom åkte tuttarna ut och Madde försökte dokumentera det men jag var snabb och knäppte tröjan.
Hemma hos Marcus och Camilla. Det är värdinnan med gitarren,hon sjöng så vackert!
Niklas kom också! Vi ser riktigt glada ut... Vet dock inte varför...
Vi gick till Brända bocken men volymen var outhärdlig.... Jag och Niklas gick till Interpool istället och sen var kvällen slut! Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0