Lappen med vingar

Turen till Åland var jättemysig. Tur att jag hade tagit åksjuketabletter för fy fan vad det blåste! Snöade på Åland dessutom...

Inga bilder från gårdagens partaj heller...Kanske hamnar på Facebook snart..
Vi hade iallafall jättetrevligt,spelade spel och snackade.
Sen gick vi ut på slick... En kostnad jag egentligen inte hade råd med men det var kul :)
När jag skulle gå hem tog jag garderobslappen ur plånboken och höll den stadigt.
Tjejen före mig i kön tar ut två jackor och swoosh säger det och min lapp försvinner.... AH.
Efter god beskrivning av jackan och även ner till detaljer som hundbajspåse i vänstra jackfickan fick jag min jacka!
Så bra service! Killen skriver upp mitt namn och nummer för säkerhetsskull och säger:
Och den viktigaste frågan... Vad heter hunden?
Haha. Jäkla skilland från surfittorna på Hang loose.
Men idag hittar jag lappen i min väska.... HUR FAN HAMNADE DEN DÄR?!

Nu: Laga sen middag+matlåda.


Fredagens motion:
24 min cykling,gym-överkropp,2 km jogging.
Lördagens motion: Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0