Ett andra försök

Åh. Jag hade tvättsutga klockan 7 imorse... orkade bara inte... Sov till 11 istället.
Nu får jag inte tvätta på ett tag... Så jävla dumt att det är typ 45 lägenheter som delar på en liten jävla tvättstuga.

Idag ska jag göra ett andra försök på att träffa Staffan. Han dök ju inte upp sist. Obotlig tidsoptimist/sover igenom allt är ingen bra kombination. När jag skulle hälsa på honom i Litauen fick jag vänta 45 min på flygplatsen mitt i natten. Det var bara en massa tjocka tunnhåriga män med skinnjacka och kåta blickar där. Jag var rädd. Men staffan knallar in på flygplatsen med ett stort flin och tror att han var i tid! Haha.

Gårdagens motion: 10 min cykling,gym-ben. 3.2 km jogging.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till! Haha. Jag känner ett par såna där själv ... det tycks inte gå att göra något åt det heller! :P

2009-04-15 @ 12:10:35
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha jaaa de mena jag ju. ändra allt nu.

KRAM!!

2009-04-15 @ 12:37:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0