Åh vilket väder!

Det har varit så varmt och skönt i Gävle idag!
Jag var på stan och fick faktiskt med mig lite grejer hem... 4 par spetstrosor,en tröja och en svinsnygg kjol.
Spontanköpte ett linne som ska tillbaka. Nu får jag leva på pasta resten av månaden.

På väg hem från gymmet gick jag i  linne och trekvartsbyxor,kände mig lite löjlig men då kikade jag in i på en tomt där en man höll på med trädgårdssysslor i shorts och bar överkropp-väder är underbart!

Nu ska jag skicka in min hemtenta,blev inte av igår sen blir det nog mys i soffan med Putte och Lill-babs!
Hon har fått stressmule! Shar-pei har vätska i deras fylliga nos och när det känner sig stressade kan lite vätska försvinna och det har det gjort för Lb. Antagligen för att flocken inte är samlad... :(

----
Lämnade in tentan nu... utan att kontrollräkna räkneuppgifterna. Matte är ju inte riktigt min grej(men jag lever fortfarande på att jag var 5 poäng från VG på nationella provet i A-kursen). Borde ju skrapa ihop 22 av 45 poäng tycker jag.

Det godaste just nu: Plopp-saltlaktris! Så ljuvlig.

Gårdagens motion:
10 min cykling,gym-överkropp.
TRÄNINGSVÄRK idag,prisa gudarna det händer fan aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0