12 dagar

(Jag vet att det inte går att kommentera men jag orkar inte ta tag i det....)

Åh bara 12 dagar kvar till Spanien! WEHO.

Idag har jag varit riktigt hungrig. Trots att jag ättit 2 portioner havregrynsgröt,kaffe,lunch i form av fullkornscouscous och linsgryta samt banan och päron så fantiserar jag om middagen och vad jag skulle äta efteråt?!
Hade helt glömt att jag redan ätit lunch...

Nu ska jag äta mat i form av chili/currykryddade kyklingvingar,råris och tomatsalsa.
Efter det ska jag räkna på min hälsoprofilsbedömingar *myser*
Jag älskar listor och uträkningar :)

- ÄR det bara jag som vrålhatar Carrie (Sex and the city) när hon är så elak mot Aidan?! Kan inte ens kolla på avsnitten efter förlovningen för jag HATAR henne så hårt.

Gårdagens motion: långpromenad med LB.
Steg: 22.025 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0